رادوینرادوین، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه سن داره
خاله صباخاله صبا، تا این لحظه: 24 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

عشقه خاله *رادوین*

اطلاعاتی از جرقه

1393/4/23 16:59
نویسنده : خاله صبا
231 بازدید
اشتراک گذاری

به درخواست مامان سارا و زهرا اومدم یه خبری از عشقم بزارم

جرقه جون جدید لگد میزنه به شیکمه مامانش و کلی هم شیطونی میکنه

ولی تا من بیام دستمو بزارم و ببینم چجوری لگد میزنه شیطون قط میکنه لگد زدناشو

الهی قربونش برم من !

جرقه جونم زوده زود دنیا بیا که کلی بازی دارم با هم بکنیم !

اطلاعات بیشتر

وبلاگ خواهرم :

motherlydays.niniweblog.com

پسندها (7)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان زهرا وسارا
24 تیر 93 11:29
الهی الهی قربونش برم من ما شالله خدا خاله صبا رو برای جرقه
ترنم
25 تیر 93 8:02
آخی نازی امیر مهدی منم وقتی داره تکون میخوره همین که کسی دستشو رو دل من میزاره که حرکاتشو بفهمه دیگع تکون نمیخوره همه بچه ها شیطونن
خاله صبا
پاسخ
عزییییییزم
نیاز
5 مرداد 93 16:26
چ نااااااااااااااااااااااااااازه