رادوینرادوین، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره
خاله صباخاله صبا، تا این لحظه: 24 سال و 4 ماه و 20 روز سن داره

عشقه خاله *رادوین*

دنیا اومدنه جرقه

1393/7/4 14:20
نویسنده : خاله صبا
824 بازدید
اشتراک گذاری

جرقه جونم ایشالله 21 یا 23 مهر دنیا میاد ! واقعا ازت ممنونم خدا جون که داری چنین فرشته ای رو وارد زندکیه خواهریم میکنی :))) ... فک کنم تا دو سه سالکی نینیچه لپ نداشته باشه :)))

جیگری زودتر دنیا بیا دیگه بابا !

ببخشید که دیر سر زدم :))

مرسی که به یادمین :)

به علت درس من زیاد نیتونم سر بزنم ! :)

بای ...

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

فائزه مامانه سوگند
4 مهر 93 14:52
به سلامتی عزیزم بدنیا میاد عریرم تاز سال تحصیلی شروع شده چه درسی انشالله موفق باشی به ما هم سر بزن
خاله صبا
پاسخ
مرسی... از همین اول آدم باید کوشش کنه تا موفق شه دیگه ! حتما !
میترا
5 مهر 93 21:01
___*##########* __*############## __################ I LOVE YOU _##################_________*####* __##################_____*########## __##################___*############# ___#################*_############### ____################################# ______############################### _______############################# ________########################### __________### ##################### ___________###################### ____________#### ######## ####### _____________################# ______________############### _______________############# ________________########## _________________######## __________________###### __________________ #### __________________ ### ___________________ #
آریا، مامانی و بابایی
6 مهر 93 13:26
عزیزم خیلی برای شما و آبجی جونی خوشحالم انشاالله سالم و سلامت باشن هر دو شون راستی وبمو آپ کردم یه سری بیاین پیش ما
مامان زهرا وسارا
7 مهر 93 14:34
افرین چه دختر خوبی . . . ایشالله موفق باشی گلم
مهدیا
11 مهر 93 14:04
سلام دوست من کجایی پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آپم بهم سربزن منتظرت هستم.....!
خاله نیکا عسلی
11 مهر 93 20:16
وااااااااااااای خواهر زاده ی ما باهم همسنن فکر کنم.آخه نیکا هم 26 مهر حدودا به دنیا میاد.امیدوارم جفتشون صحیح و سالم زمینی بشن
نرجس
16 مهر 93 15:37
سلام وب خوبی داری به وب منم سربزن
میترا
20 مهر 93 15:08
دوستانم را نمی دانم اما من در رفاقت اینگونه ام پایدار تا پایِ دار …
آریا، مامانی و بابایی
20 مهر 93 17:46
نازد به خودش خدا که حیدر دارد / دریای فضائلی مطهر دارد همتای علی نخواهد آمد والله / صد بار اگر کعبه ترک بردارد عید غدیر خم مبارک باد