رادوینرادوین، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 23 روز سن داره
خاله صباخاله صبا، تا این لحظه: 24 سال و 4 ماه و 24 روز سن داره

عشقه خاله *رادوین*

22 هفتگیه جرقه

1393/3/29 13:44
نویسنده : خاله صبا
524 بازدید
اشتراک گذاری

عشقه خاله 22 هفتیگ مبارک باشه

ایشالله 120000000000000 هفتت بشه (نه تو شکم مامانتاا ! ی بار فکر نکنی تا آخر باید اون تو بمونی )

اینم چن تا عکس از دوستای هم سن جرقمون (خخخ، شکله یه جنینه هم سنه جرقه )

 

 

دارم فکر میکنم جقه ک ب دنیا اومد واسش اسم گذاشتن من نمیتونم این جرقه رو از ذهنم بیرون کنم

ب بچه گم جرقه یهووو ! اگه خواستم بگم جرقه چجوری صداش کنم ! جری ، جرجر ! هیچی دیگه درگیرم واسه خودم ! :))

پسندها (13)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (12)

خاله عاطی
29 خرداد 93 14:58
آفرین ب این خاله ی مهربون
ترنم
31 خرداد 93 10:06
22 هفتگی مبارکه جرقه جون ایشاله تند تند چند ماه بگذره و بری تو آغوش مامانت خاله جرقه همون جرقه صداش کن
کیمیا
31 خرداد 93 20:21
سلام عزیزم امیدوارم یه بچه خوشگل و مامانی خواهرت به دنیا بیاره
خاله مهاسا
1 تیر 93 10:49
بیا توی وبمون و آپ شو دیگه
✿ مینا ✿
3 تیر 93 17:36
جری و جرجر رو خوب اومدی
خاله صبا
پاسخ
والا شما هم ایده ای داشتید بگید
مهتابک
5 تیر 93 15:04
با سلام و خسته نباشید به شما وبلاگ نویس حیف نیست وبلاگ به این قشنگی یه بالابر قشنگ نداشته باشه! مهتابک از شما دعوت می کنه که بهش سر بزنید. و ممنون میشه که از ابزار رایگانش استفاده کنید.
مینا
5 تیر 93 15:47
بازم بیا خاله صبااااااااا امتحان کن
خاله صبا
پاسخ
چشم
♥مرجان مامان آران و باران♥
9 تیر 93 12:59
اخی عزیزمممممممم ایشالا به سلامتی به دنیا بیاد جیر جیر ))))))
خاله صبا
پاسخ
mrrr30
مامان و بابای مانی جون
12 تیر 93 9:00
به به چه خاله مهربونی این شیطون خیلی خوش به حاش میشه که خاله به این خوبی داره که هنوز به دنیا نیومده اینقد دوسش داره ما هم بی صبرانه منتظریم که این جرقه به دنیا بیاد و ببینیمش از مانی 15 ماه کوچولوترهههه اخیییییییییی
خاله صبا
پاسخ
vaaaaay.mnm lahze shomari miknm !!
مامان زهرا وسارا
13 تیر 93 13:57
کجایی عزیزم نیستی دلمون برات تنگ سده
خاله صبا
پاسخ
gahi biron . gahi khoneye bi internet . chn ro0oz pisham pishe jaraghe bo0o0dm ! qolbinesh beram mnnn !! camputeremon farsish kharab shode nmido0onm chra !
مامان زهرا وسارا
20 تیر 93 14:19
سلام خاله جون صبا کجایی بابا نمی گی خاطر خواه داری عریزم خدارو شکر که خودت سالمی بقبه مسایل فداسرت جرقه چطوره ازش خبر بزار گلم مواظب خودت باش تعطیلات خوووووووووووووش بگدره
خاله صبا
پاسخ
چششششششم مرسی بابت سر زدن و نظراتتون
نگین
27 تیر 93 23:43
آخییییییییییییییی کی میشه من بچه خواهرتو ببینم مردم از بس سر کامبیز جیغ جیغ کردم نی نی میخوام اما کو گوش شنوا به فنچولک بگو جوجو
خاله صبا
پاسخ
ایشششش ! ما 7 سال موندیما ! نتیجه ی اشک ها و آه های ماست!! ایش ای ! حسود