رادوینرادوین، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
خاله صباخاله صبا، تا این لحظه: 24 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

عشقه خاله *رادوین*

ابزار های کاربردی

1393/3/3 8:47
نویسنده : خاله صبا
394 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

من تصمیم گرفتنم علاوه بر اینکه خاطرات جرقه رو اینجا ثبت کنم واسه شما مامان ها و خاله ها و ...  لوگو  ، بالابر و یا هر چیز دیگه ای که خودتون دوست دارید بسازم...همشون مجانی

برای لوگو باید :

*هر تعداد عکس که میخواین بزارین بهم بدین

*لینکم کنید

*برای هر عکسی که میدید اگه دوست داشتید یه متنی در نظر بگیرید و بگید

*توضیحات اضافه از نظر رنگ متون و یا هر چیز دیگه ای هم اگه دوست داشتین بگین

*حواستون رو جمع کنید برای سفارش چون عوضش نمیکنم

 

برای بالابر :

 

*متنی که میخواید روی بالا بر بنویسم ، ترجیحا 2 کلمه ای باشه

*آیا فلش داشته باشه یا نه

*عکسی که میخواید روی بالابر باشه

نمونه ها رو در آینده توی ادامه میزارم

*شرایط سفارش رو بخونید :

ادامه ی مطلب ----->

http://zibasaz.niniweblog.com/

لوگو : اضافه خواهد شد

بالابر :

 

 

پسندها (2)

نظرات (25)

مامان سارا و زهرا
17 اردیبهشت 93 22:39
سلام عزیزم الحق که جرقه ای عاشششقتم جرقه یه سوال دارم من قبلا با گوشیم عکسهام می ریختم تو پست هام اما الان تو ای سیستم جدید نمی تونم یعنی باگوشی آپلود میشه اما نهایتا هر کار میکنم اونجا پذیرشش نمیزنه کمکم کن حال ندار برم پا کاممیوتر اگه بتونم با همین گوشی عکسهام بفرستم خیلی خیلی مااااااااااچ ب
خاله صبا
پاسخ
شما یه جوری عکسا رو به من برسون و بگو چی میخوای
مامان بابای مانی جون
17 اردیبهشت 93 22:40
سلام عزیزم ماشالا به این همه استعداد و ابتکار و شوق و ذوق افرین به تو خاله خوب و نازنین که اینقد هوای خواهر زادشو داره هنوز نیومده خوش به حال این نینی کوچولو که خاله مثل تو داره انشالا هر چی زودتر بیاد جنسیت مهم نیست عزیزم صحیح و سالم باشه به مانی منم یه سر بزن خوشحال میشه
خاله صبا
پاسخ
وااای ممنونم حتما، اومدم
مینا
18 اردیبهشت 93 2:00
عزیرم قالب وبلاگ طراحی خودم هست حتی این جدا کننده ها که گذاشتی هم خودم طراحی کردم میتونم یه طور دیگه کمکت کنم 1- چند وقت دیگه قالب وبلاگم رو میخوام عوض کنم اون وقت میتونم بهت بدم 2- این سایت قالب های قشنگی داره http://templateworld.blogfa.com/ 3- استفاده از قالب ساز آنلاین http://www.hamed-bd.com/template-builder/ http://pichak.net/online-template/
خاله صبا
پاسخ
باشه ، ممنون
مامان دینا
18 اردیبهشت 93 11:48
سلام خانومی ممنون که به ما سر زدی منم لینکت میکنم راستی واسه دخترم کارت پستال می خواستم درست کنی بی زحمت واسه تولش عکس هارو هم از وبلاگش بردار هر کدوم که خواستی
خاله صبا
پاسخ
حتما عزیزم ممنون منم لینکتون کردم
مامان دینا
18 اردیبهشت 93 13:43
سلام خانومی دستت درد نکنه شرمنده من دفعه اول رو یکی از عکس ها کلیک کردم اونم خود سایت باز شد عکس هارو الان دیدمبا همسری مشورت میکنم یکیش رو انتخاب میکنیم دستت درد نکنه
مامان زهرا وسارا
18 اردیبهشت 93 14:54
خاله صبا سلام سوال من از تو که ایقد واردی اینه که ایا میشود با گوشی ام عکسهارو وارد کنم قبلا ایکار انجام میدادم اما جدیدا که محیط نی نی وبلاگ عوص شده عکس رو اپلود هم میکنه ولی ا نجا که نوشته پذیرش نمیخوره یعنی بعصی وقتا میگیره بیشتر وقتا نه اگه کمکم کنی ممنون
خاله صبا
پاسخ
اخه با گوشي نميشه,براي گوشي من ک اصلا گزينه هاشو نمياره
مامان دوستاره
18 اردیبهشت 93 15:01
سلام وبلاگ نو مبارکه کوچولو... خوش اومدید... ممنون که به ما سر زدید.
خاله مینا
18 اردیبهشت 93 16:43
از دست شما خاله کوچولو ها باشه یه آدرس ایمیل بده برات میزنم و میفرستم به ایمیلت
خاله صبا
پاسخ
وااای ممنون ، به وبتون ایمیلمو دادم
مامان زهرا وسارا
18 اردیبهشت 93 16:47
خاله بااجازه شما لینک شدین هااااا خاله دخترای خونه ما هم میشی
خاله صبا
پاسخ
واای ممنون ، من از خدامه سارا و زهرای جیگر خواهر زاده هام باشن
♥مرجان مامان آران و باران♥
18 اردیبهشت 93 17:45
سلام عزیزم ممنون سر زدی من لینکت کردم
خاله صبا
پاسخ
واای ممنونم ، منم شما رو لینک کردم
مامان دوستاره
19 اردیبهشت 93 1:49
خصوصی داری عزیزم
خاله صبا
پاسخ
ممنون که گفتی خانومی ، چشم ، چک کردم
مامانی (دلارام)
19 اردیبهشت 93 13:03
خصصصصصصصصصوصی گلم
خاله صبا
پاسخ
چشششششششششم
مامانی (دلارام)
19 اردیبهشت 93 13:04
رمز : ....
خاله صبا
پاسخ
ممنون عزیز
نیم وجبی
20 اردیبهشت 93 14:13
سلام خاله صبای مهربون خیلی خوشحالم کردی بهمون سر زدی چقدر هم وبت قشنگه .. معلومه بسیار هنرمندی خوشحال میشم دوباره بهمون سر بزن
خاله صبا
پاسخ
واای ممنون ک سر زدید ، چشم اومدم
مامان موعود
21 اردیبهشت 93 9:18
سلام جرقههههههههه خوبی؟ چه کار جالبی
خاله صبا
پاسخ
ممنون
مامان دلنیا
21 اردیبهشت 93 15:32
مبارک باشه.ایشالله قدمش پرخیر وبرکت باشه. خوشحال میشم به وب دلنیا بیاین وتبادل لینک کنیم
خاله صبا
پاسخ
چشم ، حتما شما لینکید
سمانه
21 اردیبهشت 93 18:30
وایییی چ خاله مهربونیییی استعدادتتتتتتتم بالاس به ماام سربزن لینک شدی رفت
خاله صبا
پاسخ
ممنون حتما
خاله محمدطاها
21 اردیبهشت 93 20:32
سلام خاله جون وبت قشنگه خاله شدن خیلی شیرینه به ما هم سر بزن من شمارو با اجازه وبا افتخار لینک میکنم
خاله صبا
پاسخ
ممنون منم شما رو لینکیدم
مامان کیمیا
22 اردیبهشت 93 0:21
سلام عزیزم.وبت خیلی قشنگه .دخمل من خاله نداره خوش بحال نی نی که همچین خاله ای داره.لینکت کردم گلم یه سوال تقویم هم درست میکنی؟
خاله صبا
پاسخ
ببینم میتونم اگه تونستم بهتون خبر میدم
ترنم
22 اردیبهشت 93 7:48
لام بهت تبریک میگم خاله شدی ایشالله نی نی تون سالم سر حال دنیا بیاد وبلاگت قشنگه با اجازه لینک میکنم
خاله صبا
پاسخ
وای ممنون ، منم لینکتون کردم
مامان پارسا و پوریا
22 اردیبهشت 93 15:32
ای خاله صبای شیطون! خیلی دوس داری خاله بشی؟ دلت بسوزه میدونی من خاله چند نفرم؟ خودمم نمیدونم باید حساب کنم! اما دیگه خاله تر نمیشم!!!! اما تا چند ماه دیگه برای دومین بار میشم خاله ی مامان! خواهر زادم بچه دار میشه! ایشالا جرقه کوچولو صحیح و سالم به دنیا بیاد. به ما هم سر بزن.
خاله صبا
پاسخ
خیلی ممنون که سر زدید
نیم وجبی
22 اردیبهشت 93 15:39
صباجون میتونی به جای بالای قالب وب کسرا عکساشو طراحی کنی ؟؟
خاله صبا
پاسخ
حتما اگه کامل حرفتونو متوجه شم
مامان پارسا و پوریا
23 اردیبهشت 93 1:07
آفرین تو چه دختر خوبی هستی در اولین فرصت مزاحمت میشیم حتما
خاله صبا
پاسخ
مراحمیییید
نیم وجبی
23 اردیبهشت 93 14:29
عزیزمیه قالب خوب پیدا کردم به نظرت خوبه ؟؟ این آدرس رو بزن ببینش :http://tools.avazak.ir/?cat=theme&item=669&titl=%D8%B3%D9%87%C2%A0%D8%B3%D8%AA%D9%88%D9%86%D9%87%C2%A0%D8%A7%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D9%86%C2%A0%D8%B9%D9%84%DB%8C%D8%AE%D8%A7%D9%86%DB%8C می خوام تو اون دایره ها عکس کسرا باشه ...بعد یه سوال می تونی یکم تغییرش بدی از این سادگی دربیاد؟؟؟
خاله صبا
پاسخ
آخه عزیزم اینجا روی قالب نوشته احسان علی خانی ! نمیتونم اونو پاک کنم ، پاکشم کنم ضایع میشه !
مامان مهدی و زهرا
6 خرداد 93 9:45
با افتخار لینک شدی عزیزم،
خاله صبا
پاسخ
همچنین