رادوینرادوین، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
خاله صباخاله صبا، تا این لحظه: 24 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

عشقه خاله *رادوین*

تقویم

1393/3/3 8:47
نویسنده : خاله صبا
508 بازدید
اشتراک گذاری

خبر جدید

من تصمیم گرفتم براتون تقویم هم بسازم ، ولی تقویم ها کارتونی نیستن ! اگه تونستم بعد ها یه کاریش میکنم ولی فعلا نمیتونم

تقویم ها میتونن 3 ماهه باشن ، میتون 6 ماهه باشن ، میتونن یه ماهه باشن ، برای درست کردن تقویم عکس پشت زمینه و همچنین عکس نی نی دلخواهتون رو بدید

++توجه توجه

من تونستم پشت زمینه ی عروسکی بزارم !

برای سفارش تقویم باید

*یه عکس از نی نی تون و یا اگه میخواید تقویمتون چند عکسه باشه چند عکس از نی نی تون

*یه بک گراند عروسکی و حالا یا غیر عروسکی برای تقویم

*بگید که چند ماهه درست کنم 3 ماهه ، 6ماهه،12 ماهه

*نمونه ها رو تو ادامه گذاشتم :

*شرایط سفارش رو بخونید :

ادامه ی مطلب ----->

http://zibasaz.niniweblog.com/

تقویم های شمسی یکم چیدمان ناجوری دارن پس بهتره واسه 2014 رو سفارش بدین بجای 1393

اینم یه مدل تقویم شمسی ، بقیه میلادی ان

پسندها (5)

نظرات (6)

مامان عرفان
28 اردیبهشت 93 17:46
lfhv;i
عشق نی نی✿
31 اردیبهشت 93 19:30
صبا واسم یه تقویم میلادی درست کن و از بهترین عکسای وبلاگم توش بکار ببر و میخوام کل سال توش باشه مرسی
عشق نی نی✿
1 خرداد 93 16:49
http://taranom-bahar.niniweblog.com/post174.php دوباره خودت شروع کن عکسارو از این پست بگیر
خاله صبا
پاسخ
از یه پست دیگه گرفتم : http://up.vbiran.ir/uploads/43649140076242433702_Capture.PNG
مامانی فاطمه
5 خرداد 93 8:02
سلام صبا جونم خوبی چه تقویمهای نازی دستت درد نکنه
خاله صبا
پاسخ
واای مرسی قابل نداره
مامان مهدی و زهرا
6 خرداد 93 9:38
سلام،صبا خان ، ماشاالله به شما،عزیزم تقویمات خیلی قشنگ بودن،آفرین
مامان مهدی و زهرا
6 خرداد 93 9:40
من وسوسه شدم یک تقویم سفارش بدم به شما؟ میشه؟
خاله صبا
پاسخ
بلی