رادوینرادوین، تا این لحظه: 9 سال و 7 ماه سن داره
خاله صباخاله صبا، تا این لحظه: 24 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

عشقه خاله *رادوین*

جنسیت جرقه (1

1393/3/11 22:35
نویسنده : خاله صبا
240 بازدید
اشتراک گذاری

سلوم سلوم

بالاخره بعد از مدت ها جنسیت جرقه ی ما هم معلوم شد

اگه گفتید دختره یا پسررررررررر !!!

.

.

.

خواهریه من

.

.

.

تو شیکمش

.

.

.

یه

.

.

.

آآآآآآقای

توپول موپول دارهههه

++

میخواستم وقتی جنسیت جرقه معلوم شد یه قالب واسه وب خودم درست کنم و بالابر و کدماوس و آیکون کنار نوار آدرس بزارم و یه پسته بترکون بنویسم ! ولی واقعا درسام خیلی سخته و نمیتونم

یعنی وقتشو ندارم !

نگفتم ؟!؟!؟! میدونستم پسره !

خیییییلی خوشحالم

با نظراتتون خوشحال ترم کنید

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (15)

mahasa
11 خرداد 93 22:53
من وقتی وارد وبت شدم دیدم قالب پسره بعد یکم پایین تر دیدم نوشتی مشخص شده امیدوارم سالم به دنیا بیاد جنسیتش زیاد مهم نیست بازم تبریک میگم اقا پسلی انشاالله سالم باشـــــه
خاله صبا
پاسخ
مررررسی
مامان تینا
12 خرداد 93 7:26
سلام عزیزم بسلامتی ... برای گل پسر وخواهر جونت آرزوی سلامتی دارم
خاله صبا
پاسخ
مررررسی
زهره( مامانی فاطمه)
12 خرداد 93 10:31
سلاااااااااااام بسلامتی عزیزم ایشااله صحیح وسالم بدنبا بیاد بازم تبریک راستی خصوصی
خاله صبا
پاسخ
مرررسی
زهره( مامانی فاطمه)
12 خرداد 93 10:31
درسات کمتر شد بگو ماهم بیایم سفارش بدیم
خاله صبا
پاسخ
چششششم
مامان و بابای مانی جون
12 خرداد 93 14:44
خاله هر چی باشه سالم باشه جفتشونم شیرینن
خاله صبا
پاسخ
بلیییی
ترنم
13 خرداد 93 8:32
پس جرقه ما یه گل پسره ایشالله بسلامتی تبریک میگم عزیزم خاله یه پسر شدی البته هیچ فرقی هم نداره جفتشون نعمت خدان
خاله صبا
پاسخ
مررسی
هستی مامی
13 خرداد 93 10:56
سلام خاله صبا به سلامتی انشا... سالم و صالح باشه
خاله صبا
پاسخ
مرررسی
مامان پارسا(افسانه)
15 خرداد 93 11:50
چه خاله با ذوق و فعالی آفرین امیدوارم نی نی بسلامتی متولد بشه
خاله صبا
پاسخ
مررسی
مینا
24 خرداد 93 12:01
به به مبارک باشه ما هم نی نیمون دنیا اومد
خاله جون
26 خرداد 93 12:51
س. عززززززززززیزم من لینکت کردم لطفا لینکم کن
خاله صبا
پاسخ
لیکی خاله
مامانِ جرقه
26 خرداد 93 17:11
اول از همه از صبای مهربونم تشکر میکنم واسه این همههه لطفش به منو جرقه کوچولومون دوم از همه ی شما دوستای خوب و مهربونم که با مهربونی واسه جرقه ی من اینجا نظر دادی، وبلاگ خودم اندازه ی خاله صبا فعال نیستم، ممنوووونم ازتون و مرسی از دعاهاتون انشالله که نی نی های شما و اطرافیانتون هم در پناه خدا سالم و صالح باشن سوم بازم خاله صبا قربون جدیتت که از اول هم میگفتی جرقه پسرچه س ک)) یه عااالمه بوس و بغل خاله ی خوردنی من
خاله صبا
پاسخ
مرررررسی خواهریه توپولوووووووو
مامان آریا جون
27 خرداد 93 17:31
سلام سلام مبارکهههههههههههههههههههههه انشاالله به سلامتی به دنیا بیاد
خاله صبا
پاسخ
ممنووونم
نرجس
27 خرداد 93 20:06
مبارکه انشاالله،به سلامتی دنیا بیاد.
خاله صبا
پاسخ
مرررسی !
مینا
28 خرداد 93 10:16
خاله صبا قهری؟چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خاله صبا
پاسخ
اواااا ! قهر چیه !؟!؟ نه بابا !! به رهام جونم سر زدم ولی نتونستم نظر بزارم ! خیلی سعی کردم ولی پنجره نظر اصلا باز نمیشه !
مامانی
1 تیر 93 14:48
به سلامتی ایشالا عزیزم......