رادوینرادوین، تا این لحظه: 9 سال و 6 ماه و 24 روز سن داره
خاله صباخاله صبا، تا این لحظه: 24 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره

عشقه خاله *رادوین*

درررررررس

1393/3/3 8:56
نویسنده : خاله صبا
232 بازدید
اشتراک گذاری

 

http://zibasaz.niniweblog.com/هی مامانا خوش به حالتون

شما مدرسه ندارید راحتید دیگه Downloads: 1154

پس کی این امتحانا تموم میشه ؟

همینجوری از صبح میخونم تا شب Book-03-june.gif (24293 bytes)

 

استراحتم نمیدن آخهههه

برام دعا کنید این ترمم 20 شم ، حالا نوزده و 50 به بالا ، جهنم !

امرزو امتحان علوم دارم

دعا کنید خوب بدم Book-09-june.gif (13537 bytes)

バイバイ のデコメ絵文字  バイバイ のデコメ絵文字  バイバイ のデコメ絵文字  バイバイ のデコメ絵文字  バイバイ のデコメ絵文字  バイバイ のデコメ絵文字  バイバイ のデコメ絵文字  バイバイ のデコメ絵文字  バイバイ のデコメ絵文字  バイバイ のデコメ絵文字  かわいい ばいばい のデコメ絵文字  かわいい ばいばい のデコメ絵文字  ばいばい のデコメ絵文字

http://zibasaz.niniweblog.com/

پسندها (6)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان زهرا وسارا
3 خرداد 93 14:42
الهی قربونت برم صبا جونم ماهم ای روزا گذروندیم ولی خودمونیم هیچ حسی مث حس روز بعد از امتحان آخر نیس خوش به حال تو ان شالله خوب بدی امتحانت گلم
خاله صبا
پاسخ
اره موافقم از ي طرغ دوس دارم تموم شه مدرسه رفتن , از ي طرف ن .. ممنون
ترنم
4 خرداد 93 8:31
ایشالله اتحاناتو با نمره عالی قبول بشی عزیزم
خاله صبا
پاسخ
ممنون ، امیدوارم
خاله عاطی
5 خرداد 93 23:22
ایشالله موفق باشی خاله منم امتحان دارم برام دعا کن
خاله صبا
پاسخ
چشم
مامان مهدی و زهرا
6 خرداد 93 9:33
برات آرزوی موفقیت میکنم ،چون خودم دانش آموزامو و استرسشونو میبینم .امیدوارم نی نی تونم به سلامتی دنیا بیاد ،خاله کوچولو ی باذوق
خاله صبا
پاسخ
مررررسی همچنین